wtorek, 5 sierpnia 2014

Wstęp/Prolog


Jackie Vega wraz ze swoją rodziną (cóż... prawie) przeprowadziła ze słonecznej Kalifornii do gównianego Londynu. Tylko dlatego, że jej ojciec dostał pracę.
Rzecz jasna, musi skończyć szkołę średnią. Chodzi więc do gimnazjum, tym samym uczestnicząc w projekcie, gdzie członkami jej grupy są Harry Styles i Louis Tomlinson.
Jest taka niewinna, nigdy nawet nie przeżyła pierwszego pocałunku. Więc gdy obok takiej niewinnej dziewczyny pojawi się dwóch napalonych, uzależnionych od seksu, szalonych piłkarzy, nic dobrego z tego nie wyjdzie... oczywiście dla niej.


Ale nie tylko ich dwójka jest w to zamieszana. Jackie to nowy cel Zayna Malika, nowy wróg Nialla Horana oraz nowa partnerka Liama Payne'a w badaniach laboratoryjnych na zajęciach.


Liam Payne: cichy, spokojny, zarozumiały. Wymarzony chłopak każdej grzecznej dziewczynki.
Niall Horan: zabawny, beztroski, bezczelny. Nowy wróg Jackie.
Zayn Malik: tajemniczy, zdemoralizowany, zboczony, normą jest wiecznie od niego wyczuwalna woń papierosów i alkoholu. Nowy tyran Jackie.
Louis Tomlinson: napalony, piłkarz, bezczelny. Nowy tyran Jackie i partner do projektu.
Harry Styles: najpopularniejszy chłopak w szkole, kobieciarz, babiarz. Również nowy prześladowca dziewczyny, uczestnik wspólnego projektu.


Powiedzmy sobie szczerze, ostatni rok szkoły zdecydowanie będzie odbiegał od oczekiwań i planów Jackie. W każdym razie na pewno, kiedy piątka nastolatków z burzą hormonów jest gotowa na zrobienie z twojego życia piekła, a z dupy jesieni średniowiecza tylko dlatego, że ubrudzisz ich spaghetti.

Ale wiesz, jak mówią... cienka jest linia Między Miłością a Nienawiścią.

40 komentarzy:

  1. ciekawe rozpoczęcie...dodaje do zakładek:) @bloodstreamxx_

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ciekawie sie zaczyna napewno bede czytac ;*
    @MyBooBear_xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prolog *-* Blog będzie zarąbisty. Na 100% jak jest on autorstwa Ronnie :D Zaraz blog ląduje u mnie do obserwowanych i do zakładek w telefonie :D Czekam na pierwszy rozdział ^^

    Pozdrawiam ;*
    Pierniiiiik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ff Ronnie są asfsdvaagas aż mi buty spadły jak czytałam BLAH, a im dalej jestem z rozdziałami (bo najpierw je czytam na sucho :D) tym bardziej nienawidzę chłopców - tyle mogę zdradzić hahahah

      Buziaki! x

      Usuń
  4. świetny prolog! ❤ czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega prolog! Będe czytac napewno <3
    Już się nie mogę doczekać 1 rozdziału ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się genialnie :) będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg omg ja chce już pierwszy rozdział *-*

    @twxrkbeau

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie genialnie :D dodaje do zakładek i czekam na rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże ten wstęp jest taki jhrbfhsvbkjhvbhasbfheb (z resztą jak każdy autorstwa Ronnie haha)
    JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ, ŻE ZECHCIAŁAŚ TO TŁUMACZYC KOCHANIE X
    Następnym razem będę się dłużej rozpisywac (jak dostanę w końcu mojego ukochanego laptopika, gdzie działają wszystkie znaki i jest supi chrupi i nie będę nim rzucac na prawo i lewo z nerwów jak to badziewie, ale cśśś!)
    Życzę powodzenia x
    @Fallen_Dream_

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju to jest takie swietne. Bosko sie zaczyna nie moge sie doczekac nowych rozdzialow. Czekam 😁
    Pisz szybko xx

    @OtherDreeam

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się zakochałam! Naprawdę; całe to wprowadzenie jest takie inne od reszty i jestem przekonana, że to opowiadanie bedzie zajebiste!
    Także czekam na nowy rozdział!
    @alekslloyd xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na pierwszy rozdzial? Jestes pewna ze skonczysz to opowiadanie ?
    Bo nie lubie zaczynac czegos co nie zostanie doprowadzone do konca.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było, niedługo kończę czytać oryginał. Powiem Ci, że naprawdę warto przetłumaczyć to ff, sprawia mi to frajdę, bo fabuła jest zajebista :D
      Pozdrawiam x

      Usuń
  13. Już mi się podoba moglabys mnie informować ? @onedayattimee

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW SUPER SIĘ ZAPOWIADA MOGĘ BYĆ INFORMOWANA? Z GÓRY DZIĘKUJĘ ^^
    @Paczek_Niall

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada sie ciekawie :) czekam na kolejny rozdział
    Mogłabym byc informowana?
    @my_five_dreams

    OdpowiedzUsuń
  16. jak będą rozdziały mogłabyś mnie informować?
    zapowiada się świetnie xx @Superman_Carrot

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się naprawdę ciekawie! nie mogę się doczekać nowego rozdziału. Mogłabyś mnie informować o nowych ? - @alekslloyd
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham to ff ! Czytałam po angielsku i ojjj bedzie sie dzialo! Polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pierdole. Ja pierdole. Ja pierdole. JA PIERDOLE.
    Zapowiada sie tak xhslxvwgdhewodbrehwl!
    Czizz. Ronnie jest zajebista. Raczej kazdy o tym wie... Ale mam wrazenie, ze w tym ff przeszla sama siebie!
    Zdecydowanie dolaczam do grona czytelniczek!
    +jesli byla by taka mozliwosc, to skarbie dopisz mnie do listy informowanych :)
    Kurwa. Nie moge sie doczekac 1 rozdzialu. Omnomnomnomnomnomnomn *-*
    Czekam z niecierpliwoscia!
    Ilysm @Marthaa_Offical x c:

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu dzisiaj znalazłam to tłumaczenie. Cieszę się, że zdecydowałaś się to tłumaczyć <3 mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach? Byłaym ci bardzo wdzięczna :* ~ @sayxxxsomething

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy będzie pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG!!!!!!!!!!!!1 NIE WIERZĘ W KOŃCU KOCHAM TEN FF I SAMA CHCIAŁAM GO TŁUMACZYĆ ALE ZE WZGLĘDÓW WIEKU I PRAC NIE MOGŁAM :( JEJKU CIESZĘ SIE ,ZE SIĘ ZA TO BIERZESZ I POWODZENIA W KLASIE MATURALNEJ ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę fajnie się to zapowiada <3
    W ogóle praktycznie każde opowiadanie Ronnie jest boskie *.*
    Czekam z niecierpliwością na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  24. omg kiedy pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże Dlaczego Ronnie pisze tak cholernie dobrze!?!? Ehhh... czuje ze to będzie zajebiste <3 juz czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie się zapowiada! :D
    kiedy pierwszy rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy rodzialllllll?

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedy pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  29. "musi skończyć szkołę średnią. Chodzi więc do gimnazjum" od kiedy gimnazjum jest szkołą średnią? Zawsze myślałam, że szkoła średnia to liceum, technikum ect...

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle tylko, że tam 'stopnie' szkoly wyglądają zupełnie inaczej, odnosząc się w szczególności do oryginału. Fakt, faktem, dość głupio się to czyta. Moze uda mi się jakos zmienić. Dzięki, że zwrocilas na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny wpis. Będę na pewno tu częściej.

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz motywuje nas do dalszego tłumaczenia ;)
All the love. x